Kontaktujte nás

Personalista (HR Back Office) - Praha, Modletice

O společnosti Zeppelin CZ

Společnost Zeppelin CZ s.r.o., je oficiálním distributorem strojů a zařízení Cat® pro Českou republiku, dodává na český trh širokou škálu stavebních, zemních, zemědělských a důlních strojů amerického výrobce Caterpillar. Je také dodavatelem komplexních energetických řešení a systémů od stejnojmenného výrobce.

Popis práce

  • Personální administrativa (pracovní smlouvy, dodatky)
  • Mzdová administrativa (podklady pro mzdy pro externí zpracování mezd)
  • Systémová podpora (zadávání zaměstnanců do interního SW, do mzdového SW)
  • Agenda pracovních úrazů (evidence, komunikace s pojišťovnou)
  • Zdravotní péče (PLS, spolupráce s externím dodavatelem)
  • Pracovní a životní výročí
  • HR reporty, organigramy
  • Likvidace faktur spojených s objednávanými službami

Požadujeme

  • Praxe na podobné pozici min. 2 roky
  • Znalost pracovně právní legislativy
  • Pečlivost
  • Dobré komunikační schopnosti
  • Znalost Aj výhodou

Nabízíme

  • Zázemí mezinárodní společnosti
  • Systém benefitů
  • 5 týdnů dovolené
  • 1. a 2. pracovní smlouva na dobu určitou v délce 1 roku, dále pak doba neurčitá
  • Firemní doprava od metra Opatov
  • Možnost kratšího úvazku, minimálně však 30h týdně

Informace o pozici

Místo pracoviště

72, 251 01  Modletice-Modletice, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Benefity

Sleva na firemní výrobky/služby, příspěvek na penzijní/životní připojištění, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, firemní akce, 13. plat

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Angličtina (základní)

 

Kontakt

Petra Koromházová